بررسی و معرفی انواع تی‌شرت های مردانه
بررسی و معرفی انواع تی‌شرت های مردانه

تی‌شرت های آستین بلند .

تی‌شرت های  آستین بلند متنوع ترین مدل در بین تی‌شرت ها هستند و از تنوع زیادی از لحاظ جنس پارچه و رنگ و مدل دارند . برای توضیح بیشتر میتوان گفت تی‌شرت مردانه آستین بلند را می توان در رنگ های روشن و تیره دید. تعدادی از این مدل ها ساده و بدون طرح هستند. بعضی دیگر خطوط راه راه یا طرح دار دارند  که این تنوع طرح و رنگ نسبت به دیگر مدل تی‌شرت ها بسیار بالاست. به همبن خاطر شما میتوانید با استفاده از این مدل تی‌شرت ها استایل های جذاب متفاوتی بسازید.

ما توصیه میکنیم در روزهای خنک بهاری یا شب های سرد پاییزی این تی‌شرت را به همراه یک شلوار کتان یا جین رنگی بپوشید یا همچنین در فصل زمستان تی‌شرت آستین بلند را زیر لباس گرم خود بپوشید تا بدنتان را از سرمای هوا حفظ کنید . برای ایجاد یک استایل رسمی غیر رسمی شیک با تی‌شرت آستین بلند میتوانید آن را به همراه یک شلوار جین یا کتان کرمی ست کنید . یا با قرار دادن قسمت جلوی آن در شلوار یک تیپ مدرن امروزی خلق کنید .

تی‌شرت طرح دار

یکی از محبوب ترین لباس های مردانه که میتوانید آن را طبق سلیقه و نظر شخصی خود بپوشید و یک استایل جدید و نو خلق کنید تی‌شرت های طرح دار است . همانطور که میدانید برای فرار از یکنواختی و خسته شدن از تی‌شرت های ساده ، این تی‌شرت ها بهترین گزینه هستند . پس اگر بخواهید یک سبک جدید برای خود ایجاد کنید از یک تی‌شرت طرح دار استفاده کنید.

تی‌شرت های راه راه

تی‌شرت های راه راه که هم به صورت آستین کوتاه تولید میشوند و هم به صورت آستین بلند . از محبوب ترین و جذاب ترین لباس های مردانه در میان مردان خوش لباس و مدرن است . برای اینکه استایل روزمره خود را از سادگی و یکنواختی خارج کنید پیشنهاد ما تی‌شرت های شلوغ و راه راه است . از دیگر ویژگی های جالب این تی‌شرت ها این است که اگر طرح های آن تیره باشد یک انتخاب کلاسیک به شمار میرود .رنگ مشکی قرمز و سرمه ای بهترین گزینه ها هستند .

تی‌شرت هنلی

این مدل تی‌شرت مردانه را با یقه تی شرت مانند آن و3 دکمه پولوشرتی آن شناخته میشود .این ترکیب جذاب هنرمندانه باعث راحت پوشیدن آن می شود و هم چنین یک تیپ مدرن امروزی را میتواند خلق کند . از دیگر ویژگی های برتر این مدلی تی‌شرت دو مدل مختلف آن است  . یعنی مدل آستین بلند و مدل آستین کوتاه . این تی‌شرت در هر دو مدل دوخته میشود . افزون بر زیبایی این مدل میتوانید ازآن در فصل تابستان و زمستان استفاده کنید . بسیاری از ورزشکاران و افرادی که اندام زیبایی دارند و خوش هیکل هستند از تی‌شرت های هنلی استفاده میکنند . علت آن هم تنگ و اسلیم فیت بودن آن است و در بدن ورزیده آنان جلوه بسیار خوب و جذابی دارد .

تی شرت های طرح دار

برای شروع بهتر است موانع ذهنی خود را کنار بگذارید و به خرید تی شرت مردانه روی بیاورید و کمد لباس خود را آپدیت کنید.همه طرح های ظریف مناسب شما هستند. این ساختارشکنی به شما اعتماد بخشیده و جرات شما را برای تجربه سبک های جدید افزایش خواهد داد. خوب است در ابتدا پیراهن ها و تی شرت های ساده خود را از کمدتان خارج کنید تا آن ها را نبینید. سپس از پیراهن یا تی شرت هایی با طرح های خال دار و راه راه با شکل های ریز و محو ساده استفاده کنید . اما لازم است بدانید شما در ابتدای راه هستید نباید در پوشیدن این لباس ها عجله کنید و چند نکته را در نظر بگیرید . اولین نکته این که درست نیست چند پیراهن یا تی شرت طرح دار را با یکدیگر بپوشید .

 

 

چگونه تی شرت طرح دار را ست کنیم؟

اگر تی شرت شما طرح دار است باید شلوار شما از طرح مینیمالی یا بدون طرح برخوردار است . و نکته دیگر آن‌که نباید در لباس هایتان از رنگ جیغ استفاده کنید .هارمونی پلت رنگ را در استایل خود رعایت کنید و از رنگ های خنثی استفاده کنید تا ظاهر شما زننده نباشد . پیشنهاد بعدی ما به شما این این است که هر 2 رنگ پارچه طرح دار شما به یکدگیر نزدیک باشند و از طیف های مختلف یک رنگ باشند. اینگونه مناسب تر است . چون باعث میشود که طرح برجسته به نظر برسد و یا اگر تی شرت شما از طرح های خالدار بهره میبرد بهتر است دیگر لباس های شما از طرح های راه راه باشد یا طرحی که تکرار نقوش آن کم باشد و طرح آن ساده و موازی باشد . این کار به تی شرت شما بعد میدهد و اصطلاحا شما را چند بعدی نشان میدهد . البته علت آن خطای دید است .

منبع: شگفتی استایل شما

سیاری از آقایان طرفدار تی شرت های طرح دار هستند. به همین دلیل همیشه می پرسند این تی شرت ها را چگونه می توان ست کرد؟

تی شرت مردانه طرح دار بنا به نوع طرحی که دارند می توانند ظاهر غیررسمی یک آقا را بالا ببرند . برای اینکه با تی شرت های طرح دار همیشه زیبا و خاص باشید بهتر است از رنگ های سفید و مشکی استفاده کنید . این کار باعث می شود استایل شما مجلل تر باشد. اگر دیگر اجزای لباس های شما از رنگ های خنثی برخوردارند، برای مثال شما یک کت تک با رنگ خنثی انتخاب می کنید، می توانید از تی شرت های چند رنگ هم استفاده کنید زیرا در این صورت نیز ظاهر شما بسیار خاص خواهد بود. مثلا اگر می خواهید ظاهری ملوانی داشته باشید، تی شرت های راه راه سفید و آبی نفتی را همراه کت خود امتحان کنید و از شلوار جین های مشکی و تنگ و کفش هایی هوشمندانه استفاده کنید.

منبع: شیک ست


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : admin